2012/04/12

INFORMATION


One of our pictures is used without our permission at header of some event-sites or blogs.

We are sure to inform in our blog and group-notice when we participate to events.
We have no concern with other events (events without our information) or their hosts even though our pictures are used.

So please check our blog when you want to confirm.


私の画像のひとつが、あるイベントの告知やブログのヘッダーに、許可なく使用されています。

私たちはイベントに参加する場合、必ずブログやグループノーティスでお知らせしています。 私たちからのお知らせが無いイベントやその主催者とは、私達の画像が使用されていたとしても無関係ですので、ご注意ください。

私たちの参加の有無を確認したい場合は、*Y’s HOUSE*のブログをチェックしてください。